Frequently Asked Questions

User submitted questions to our free helpdesk about Mac software, iPhones and iPads, The Universe and Life In General.

Goodreader error 425

Check of je een oplossing vindt in het eTRA support forum hier: http://www.trapple.nl/forum/433

I did apply for a free account, but I cannot log-in, or I did not receive email with login credentials. What should I do?

  1. You may have requested a free TRApple account but did not use your companies email address in the process. We therefore cannot verify your company and, for security reasons, cannot grant you access to company documents.

    Solution: Request a new account here and use your companies email address. We'll delete the old request for you. Please read the accompanying instruction careful. Reads & do checklist.

Ik heb een account maar kan nergens vinden hoe ik eTRA moet configureren of waar ik iTrans kan downloaden.

Reden: Je hebt mogelijk geen permissies gekregen om deze pagina's te zien, omdat deze pagina's voor 'Transavia aircrew only' zijn.

Oplossing: Controleer in je profiel (My TRApple) of daar je eigen Transavia email adres staat. Zo niet:

1. Pas je email adres aan;
2. Meldt de user moderator dat je dit hebt aangepast en dat je TRA permissies verzoekt (http://www.trapple.nl/content/helpdesk);
3. Wacht 24 uur.

Daarna kun je opnieuw inloggen en zie je alle goodies vanzelf verschijnen.
Werkt dit niet stuur dan nog eens een 'heads-up' via http://www.trapple.nl/content/helpdesk.

p.s. Gebruik geen oud TRA email adres (naam@CREW.transavia.com), omdat deze onbruikbaar zijn sinds het in gebruik nemen van de nieuwe email adressen (naam@transavia.com).

Surf naar http://www.trapple.nl/user/register en lees goed de instructies.

Gebruik je company email adres om je profiel cq. account aan te vragen, i.e. @airitaly.com, @vlm.com, @transavia.com, @klm.com of iets dergelijks. Aanvragen met prive email adressen zoals @hotmal.com of @gmail.com kunen niet worden gehonoreerd. Zelfs @mac.com email adressen kunnen we niet toelaten :-(

Als je een Transavia of VLM account wilt omdat je gebruik wilt maken van eTRA, iTrans en/of de andere diensten voor TRA of VLM crew, zorg dan dat je je aanmeldt met je company email adres.

Voor Transavia gebruik je dan je geldige Transavia email adres (naam@transavia.com). Voor VLM je eigen VLM company email adres.

Doe je dit niet dan krijg je na inloggen niet het juiste menu te zien voor het downloaden en configureren.

Ik synchroniseer eTRA met Goodreader met als resultaat lege mappen. De synchronisatie verliep probleemloos de afgelopen maanden, maar nu krijg ik alleen maar 2 lege mappen met elk een kleine file erin.

Reden: eTRA1 werkte met Dropbox, maar had significante beperkingen. eTRA2 loopt op onze eigen high-speed server, zonder beperkingen. Als je Goodreader nog hebt geconfigureerd voor eTRA1 dan vind je lege mappen.

"The old Dropbox-server is abandoned and not being updated. Please reconfigure Goodreader as published (log-in first) to experience the new high-speed sync server."

Oplossing: Gaarne alle eTRA uit goodreader deleten en volgens de gepubliceerde tutorial even opnieuw configureren. Daarna loopt alles razendsnel.

Ref: http://www.trapple.nl/installetra en http://www.trapple.nl/content/etra-update

Ik heb nog het oude Transavia email adres in mijn profiel staan (naam@crew.transavia.com) maar die komen niet meer aan bij mij. Hoe verander ik dit in mijn nieuwe Transavia email adres (naam@transavia.com)?

Oplossing:

1. Log in op TRApple.nl.
2. Klik in de rechter balk op 'My TRApple' en dan op 'edit. Je kunt daar een ander email adres opgeven.
3. Klik daarna onderaan de pagina op de groene knop met 'save'.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Waar kan ik een nieuwe krijgen?

Oplossing:

1. Log in op TRApple.nl.
2. Klik in de rechter balk op 'My TRApple', dan op 'edit' en dan op 'change password'. Je kunt daar een ander wachtwoord opgeven.
3. Klik daarna onderaan de pagina op de groene knop met 'change password'.

Mijn vraag wordt hier niet beantwoord, wat kan ik nu nog doen?

1. Log-in, surf naar ons dedicated support forum en kijk of je vraag daar al is beantwoord: http://www.trapple.nl/forum

2. Als je vraag er niet bijstaat, post deze dan in het juiste forum en wacht 48 uur op antwoord van onze helpdesk specialisten.

3. Als dit niets oplevert 'declare an emergency' op 121.5 MHz en gebruik ons helpdesk formulier: http://www.trapple.nl/helpdesk

UTC

26 Jun 2017 - 07:13

Who's new

  • locje
  • Charlotte
  • Rutger Westen
  • Martijn van Beek
  • FUH
  • Rozemarijn
  • Eveline
  • Kevin Verburg
  • sachasigalas
  • U01btk

"No taste..."

"The only problem with Microsoft is they just have no taste."

* Steve Jobs in 'Triumph of the Nerds' (1996)

Crew Onboard

There are currently 0 users and 43 guests online.

Recent comments

Popular Callsigns

Disclaimer

TRApple.nl is 'Affiliate Free'  We are totally independent and have no affiliations with Apple, Boeing, TESLA or any other gadget provider what so ever. We reserve the right to refer to ourselves as ‘we’ and be as partial as we like. If you don't like that, stop consuming our bandwidth.
Have a good flight...

Company Freq.

You're not permitted to post shouts.
Willem-JanSinds 2 dagen werkt iTrans niet meer bij mij, is er een update ?? gr, WJ17 May 2017 - 08:24
Willem-JanGoedemorgen all,17 May 2017 - 08:24
KoenBeste trapple, Heb sinds kort een one plus 3t met android versie 7. Als ik in de standby app een datum wil selecteren dan sluit de app zich. Daarna moet je alles weer invoeren oftewel de app is niet te gebruiken. Groetjes, Koen Schimmel11 Feb 2017 - 11:17
AwesomeThx, Cees, for your donation to keep TRApple & eTRA safe and stable.27 Mar 2015 - 10:33
Awesome@steven: http://trapple.nl/content/agenda-niet-te-zien19 Feb 2015 - 18:53
X